Finnekväll!!

Dagen började på samma vis som resten den här veckan har gjort, promenad, frukost..
men sen vart ja faktisk så pass duktig att jag tog och städa..hela  j*vla huset...(jag har nog inte nämnt det men e hus vakt när mina bekanta e i Finland på semester).. efter det kände jag mig duktig...:)

Gårdagskvällen gick inte som planerat.. fick migrän anfall.. säkert solsting, så fick inte träffa sötisen, eller gå på hans brors födelsedags fest som jag helt hade glömt att sku va igår...satt istället hemma med sprängande huvudvärk coh gick tidigt i säng..

I dag är finne kväll inplanerat...
och det betyder, bastu, bad, grillkorv och öl!!
det blir nog trevligt, efter det blir det nog krogen, om man orka me det sen längre vil säga!

Nu ska jag nog ta och hoppa i polen och sen gå och handla för ikväll :)

Luego!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0