Forlat for stavningen...

Men sitter pa internet cafe, for natet dar hemma har suckat, och vet inte alls vad det e for fel!!
A jag hatar, verkligen hatar att skriva utan vissa bokstaver..det a som lite sma jobbigt...

Men na det e vell bara att tala det efter att man nu har tagit och blivit san har data nord som jag har!!

Orkar nog inte skriva mycket nu, uppdaterar igen nasta gang jag orkar me sana har tangenter!!
Vilket sakert blir senast iman, K ar helt data beroende, och slapar nog med mig om det behovs..haha..:D

Na, tack och hej!!
Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Hema

haha, inte ens till jul?! :P ja jag hoppas allt går bra :( tänk om jag blir en mökki höperö.

2008-08-12 @ 21:08:53
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Hema

nå joo förvisso men jag vill ju inte att folk därborta ska tycka att jag är tråkig :P haha.

2008-08-14 @ 12:03:12
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0