Hett!!

Buenas dias!!
vaknade halv 9 i morse, gick ut å gå me grannens hundar för att vakna till...varmt...svettigt....det blir nog en såndära äkligt varm dag igen!!
Hoppa i duschen innan frukosten, som idag fick bli rostbröd med ägg och parma skinka. och ett glas apelsin juice... gott men tyvärr inte så nyttigt!!

Kollade in nya händelser på facebook innan jag bestämde mig för att uppdatera här....
Nu sitter jag och funderar vad man sku hitta på idag.
Möjligtvis skulle man kunna ta sig in till centrum och spana in dom sista reorna,och allt nytt som har kommit...
Malaga lockar också, men dit är en tripp inplanerad till nästa vecka,så det skippar jag nog nu.
Nå, få vell se vad den här dagen för med sig!!

Vi hörs senare!! Ciao!










Det fick bli en sväng till stan... skulle hittat lite vad som helst men fick bara med mig ett par örhängen!
Super söta svarta "rocoko formade" som hänger ner till axlarna, 2e fick jag betala för dom :)
vandrade runt i ett par timmar och sen blev det tapas med S.
Kyckling vingar, rysk sallad och vitlöks potatis...
Gott var det, och hela kalaset, plus dricka gick på ynka 5euro..

Hemma igen och ska ta och sola å bada lite lite innan jag hopar i duschen och gör mig färdig för middag med M.
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0