Morgonen började ...

Morgonen började likadant idag som igår, promenad, dusch och frukost.
inte lika hett idag, men jag e däremot mycket tröttare...
Det blev ca 4 h sömn förra natten, middagen drog ut lite på tiden, så var hemma först vid 4.

Nu skulle jag behöva ta och börja städa lite, inge insperation till det alls...
Men skulle som måsta göra det iaf, nån som vill komma och göra det åt mig kanske?? :D

Senare kommer S hit och solar och badar me med mig, vi ska ta och bli bruna!!
Sötisen M ska jag också försöka hinna träffa idag, längtar redan...:P



Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Cammu! Vad kul att du skaffat blogg, nu får vi ju veta vad du pysslar med där nere. Jag önskar bilder på hur du bor och var och vem är M? ;)

2008-08-08 @ 11:21:30
URL: http://www.vi-3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0