Da var det klart!!

Fick igar klart biljetter hem over julen, sa kommer alltsa hem den 15 december, firar jul, juldag och sen hem den 28 sa jag hinner fira nyar har!!
Da vet ni det nu..

kanns ju kul som fan, men anda lite jobbigt...
kanns som att jag inte vill aka, men jag vill ju anda traffa alla!! Saknar er som fan!!
Men assa, 2 veckor ska jag vell klara av!! :D

Idag e det ju som bakis angest igen.. fan sa man blir korkad pa fyllan!!!
Men fan sa man har kul axa, saaaa javla rolig kvall assa!! fy fan!
Vart hemm kl 9.56 imorse!  S vaknar till nar jag kommer. Vart fan har du varit, jag ha fan vart orolig, kan du inte hora av dig iaf om du inte tanker komma hem!!!!!... haha, lat ju som det sku vart morsan eeller natt!!!
Nu e ju kl da 16.00, lite trott e jag vell men ska ringa M, och sen ga och traffa andra M...

N, S och J hade en jakligt lyckad fest igar, synd bara att det vart for att dom ska aka hem, och fan sa mysigt "hus" det vart!! typ hela megafon fick ju plats for fan!! Sa vill jag axa bo!!!! Mercadoona, Mercadoona!!! Eller hur!!! :D

nja, ska vell ga och satta mig i den dar lilla buren och ringa nu... Fan sa det ska va dyrt!!!

Pussi pussi!!! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ahaa, shes comming home :) Kul att träffa dig!

Ja jo, nog är det bra med mig. Det knallar och går.

Vad är det du jobbar med där nu igen? Inte med samma som när du kom dit tyckte jag Hema sa, eller är jag helt ute och cyklar?

2008-10-25 @ 17:53:56
URL: http://llllisa.blogg.se/
Postat av: Ida-Sofia

YEY! du ska på statd med mig på juldagen, fattar du det?!

2008-10-26 @ 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0