vale vale!!

Jag vet fan inte vad ja egentligen sku skriva, ha som inget och saga just nu!!

Igar blev man bjuden pa rumansk middag av F, gott som satan, och ja som javla hade tankt ata ute, glom det om jag far en san middag liksom :D

Jobbat och har jag vell inte gjort sa mycke mer!!

Kollat flygbiljetter till happis over julen, svin dyrt e det.. sa nu far pappa och mamma bestamma sig for om dom vill ha dit mig eller inte, jag betalar da fan inte!!! sa klaga inte pa mig om jag nu inte sku komma for det e inte mitt fel...

Sitter har och funderar pa vad ja ska gora med mitt liv... just nu kanns det bara som att jag behover nagot nytt... skulle kunna rora om i grytan ordentligt,gifta mig, flytta, skaffa unge,resa,plugga, byta jobb, bli lesbisk... haha, ja fan bara nanting!!! behover lite omvaxling, va fan som helst, bara det e kul och nytt!!!!

Less som vanligt, pa allt och alla, det maste ju handa nanting, allt kan inte alltid bara va lika trakigt, alla kan inte alltid vara sa trakiga, gor nanting, var spontan, sitt inte bara dar och glo... for da orkar inte jag bara sitta har och glo pa er!!! haha... ja, later ju vettigt, eller hur!!!

nja, ska vell borja rora pa mig nu, och faktiskt hitta pa natt kul, vette fan vad men nanting!!!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Hema

du får göra allt annat förutom gifta dig å skaffa unge :P

2008-10-22 @ 10:27:39
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men vad fan Camilla!!! Inte visste jag att du hade en blogg du med :) Hur är det?!!

2008-10-23 @ 22:33:15
URL: http://llllisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0