Att det kan vanda sa fort??

Efter att ha svavat som pa rosa moln i flera veckor vander allt pa ett tel samtal jag , att ja sku va sa dum och ringa!
Att jag sku va sa javla korkad och sage det jag sa, fan sa ja angrar mig nu, jag vill ta tillbacka varje ord, men jag e for stolt for sant!
Det kommer inte pa fragan att jag skulle ga sa "lagt" att jag ber om forlatelse, inte efter allt som hant, inte efter allt vi gatt igenom, efter allt javla skit som vart, kan jag fortfarande inte tanka pa annat an det som vart bra.. for da va det bra.. ahhh, fy sa jag saknar det.. va allt alltid ska bli sa kompliserat, det var ju sa enkelt!
Nar blev det sa svart?

Jag vill inte att det skulle bli sahar, jag ville bara andra lite pa det!
Det sa jag ju,...Det visste du!!
Det ville du ocksa!
Men ville du det har? Var det verkligen det har du ville?
Var det verkligen din mening? Varfor sa du inget?
Varfor skulle du ga och sara mig sadar?
Du vet att jag bryr mig, du vet att jag inte klarar av sant!
Forstar du att jag grater?Att det gor ont?Att jag inte kan sova? Och knappt sa ja kan andas ens...
Ja faktiskt, sa ont gor det!
Va du bara tvungen?
Var jag bara tvungen?
Jag saknar dig, Saknar du mig?
Kanner du nanting?

P.S. Flyttade igar, bor nu i stor jakla 3:a me S, vi kommer nog ha det bra dar...
Om inte annat sa e det nog bra for mig att bo ihop me min personnliga frisor :D
Sa snart e dom slitna topparna och den fula utvaxten borta igen!! D.S

P.S.2. Jag saknar alla dar hemma sa mycket... oh gud va jag saknar er! D.S

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Ida

<3 tänker på dig...

2008-09-26 @ 09:19:04
Postat av: Myah

be om förlåtelse om du tror att du mår bättre av det å om du tror att allt ordnar sig genom det.



skönt å flytta då? :) va själv å klippte mig i torsdag å när lisa å sandra kommer å hälsar på här nästa helg så ska lisa få färga mitt hår. det ser ut som självaste fan.

2008-09-27 @ 16:56:35
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Alina

Va gärna med på gissabilden i min blogg! Ha det bra!

2008-10-05 @ 19:06:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0