Hjarntorka!!

Jaha, var det kanske dags att uppdatera lite :)
Fast jag vet inte vad jag ska ta och saga...

Nu har M kommit tillbax fran Italien, mysigt :)
Lite trangt ar det vell i lagenheten men va fan, det far men tala!! :)

Jag vet inte alls vad jag ska skriva nu da, fick stop i hjarnan!
Nasta vecka ar det ju pask vecka iaf, frivilligt att jobba man, tis och ons... Man och tis blir det nog att jobba for min del, sen far man se om jag tar och aker pa semester eller inte... bara san dar kort pa typ 3-4 dar men iaf, skulle behovas!!!

Nu ar jag jatte hungrig, fa se vad det blir och ata, M skulle laga i hop natt nar vi tar oss hem fran det internet cafet!

Nej, jag vet pa riktigt inte va jag ska saga mer, kanns som det skulle finnas massor att beratta men det bara inte kommer ut! Har vell vart utan bloggande sa lange nu sa det har torkat och fastnat dar uppe!!!

Men, ska borja dra mig hemat, ikvall barnvakt igen :)

Hasta luego!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0