God Jul!!!

Hoppas att ni alla har varit riktigt snälla i år,  för ni vet vell att tomten inte kommer annars!! ;)
Det ser iaf ut som att jag har vart riktigt snäll detta året, för jag har sett sjukt många paket med mitt namn på :D

Snart blir det iaf iväg till graven och sen hem till pappa och fixa i ordning maten och så mysa lite, innan vi kommer tillbaka till mamsen och öppnar klapparna och fortsätter att mysa.
För även om jag inte gillar all julstress, så är det det jag gillar med julen, och som jag bestämt att jag bara ska göra den här julen, det vill säga mysa, mysa och mysa!!!
Så jag önskar er alla en riktigt mysig jul!!!


Hohoho :)


Kommentarer
Postat av: daniella

haha söt tomte :P

hur är det med dig ?

2009-12-30 @ 18:48:31
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0