Uppdatering

Jahas, vart ett tag sen igen... Suger verkligen pa det har!!

Nu tankte jag ocksa bara beratta att Eini och Sanna har hittat hit, el jag dom kom redan i fredags men..
Vart en trevlig helg med Feria International de los Pueblos, blev lite fest, hann med att sitta barnvakt ocksa iof!

Kanner mig svin trott hela tiden, borjat fa lite farg pa huden, gar skit pa jobbet, ar bankrutt, ar glad, har klippt mig, saknar alla i happis, lever i celibat, har gjort henna tatuering dar det star Camilla pa arabiska, har fatt massor med nya underbara klader fran min annu underbarare Mamma och Gudmor, lever trangt med fyra blondiner i min etta, plus Mr rabbit som haller pa att gora oss tokig,behover en ordentlig semester bort harifran, vill till happis en svang,har ont i ryggen, ar hungrig, fryser!!!

jaaja, ska vell borja ta mig hemat snart, om E e fardig vill saga!

Adios!!!

Kommentarer
Postat av: I-S

hey gumms, inte vara så negativ nu och det är inte bara du som saknar Hpda, hpda saknar dig :] Kommer du hem i sommar är jag där och väntar på dig =]

2009-05-10 @ 14:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0