Habib...

Jag saknar så, jag vill inte ens tänka på, jag vill inte, men det förvinner inte!
Jag vill bara vara nära, höra rösten och se ögonen!
Varför ska det va så svårt?
Varför kan jag inte bara få vara där?

Jag hatar dig för att du aldrig låter mig glömma dig, för att du alltid ska finnas i mina tankar, i mina drömmar.
Du lämnar mig aldrig i fred, du förföljer mig vart jag än går.
Men när jag behöver dig så finns du ändå aldrig här!

Du skrämmer mig, jag vet inte var jag har dig.
Jag vet inte om du är ärlig,
om du menar allt det du säger.

Snälla, visa mig vägen till dig, eller lämna mig helt.
Jag orkar inte det här längre, det går inte.
Jag hatar dig älskling!




"I wish that you were here or that I were there, or that we were together anywhere!"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0