Lördag

Jahas, idag e det lördag då.
Jag är trött och seg, nästan så jag känner mig sjuk, men sen ändå inte. Bara seg!

Typ alla e på väg ut ikväll, men va ska jag hitta på då?
Jag känner inte  det minsta för att gå ut ikväll, bara tanken på alkohol gör mig illamåeende och att fixa sig känns mindre lockande än att bada i ett badkar fyllt med kackerlackor.
Ja ni förstår nog vad jag menar!

Men ja, sitter hos S och folk ska vell börja komma hit snart, jag känner på  mig att det blir många övertalnings försök och lockande erbjudanden så man får vell se hur lättpåverkad jag är av mina sötisar. Man ska aldrig säga aldrig säger man vell!
(Fast det känns som att jag nog kan säga det idag)

Det här med att få ordning på rytmen har ju föresten gått helt åt helvete, det går som bara inte, satt uppe och kolla film förra natten, vilket jag kände av när jag skulle vakna, alltså drog jag bara täcket över huvudet och fortsatte sova, inte smart men ack så skönt!
Såg en "skräck" film, S avrädde mig från att se det ensam, men då jag verkligen älskar att se skräckfilmer ensam i natten så tyckte jag det skulle bli så mysigt att kura ihop sig i sängen och å få rysa till litegrann. Fy så besviken jag blev. Den var inte det minsta läskig och jag undrar stark om det verkligen kan ha varit samma film som hon sett, ja hon förklarade ju faktiskt att hon inte kunde sova efter att ha sett den.

Jaja, nu kom det lite folk, så får vell leka social iaf ett tag! Suck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0