Mot rätt riktning...

Jag tror att det börjar gå mot rätt riktning nu!!!
Har fått jobba idag, och så får jag en 5-veckors vik också, såååå skönt!!!

Igår var jag typ piggare och gladare än vad jag har vart på flera månader nu, fick gjort massor på morgonen, men sen så sloge en helvetes huvudvärk till, lipa och spydde och inte fan blev det bättre!
Jag var helt förvirrad, fattade ingenting om nånting!
Var svårt att sova sen också men till slut gick det.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, försöka somna i god tid så man kanske lyckas med att ända rytmen och vakna tidigare.

Imån blir det att gå på stan och försöka hitta något billigt men kul åt Pappa till på söndag.
Det blir nog middag då, det e ju bara synd att det är Pappa själv som får bjuda på farsdags middag, det e nog inte riktigt så det ska va.
Lovar att sen när jag e miljonär ska jag bjuda honom på världens bästa farsdags middag ever!!! :)

Hasta luego!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0