Shopaholic...

Sitter och fördriver tiden på Forever 21 och några andra roliga sidor :)

Hittar massor med snyggt, skulle va så lätt att bara klicka hem allt, men kanske inte så kul när d e dags att betala :)
Jag tror nog att jag är inne i en chill period, både vardags och festkläderna ska va chill, skönt men snyggt!
Inga tajta fodral klänningar eller toppar som nästan ska tejpas på plats för att inte blotta sig, nä nu e det sköna kläder som gäller för mig, tank toppar med snygga detaljer tar jag gärna på mig till både vardag och fest!









Snygga Sneakers är också något som jag fastnat för på sistone...

Björn Borg Sven
Skor "All Star Light Wedge Hi" Skor "All Star Light Leathe...

Jobbet kallar!! :)
Puss å Hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0