Nar jag gar med mina gyllene skor...

Datorn hemma cepar sig fortfarande sa har vart smatt dalig pa att uppdatera, pagrund av dom har javla tangenterna!

Na, helgen gick bra, vart ut i lordags, hade saaaa kul, efter krogen blev det stranden, M och J badade och jag stog och blotte tarna vid stranden :)
Hade lamnat mina skor en bit upp pa en solstol, vander mig om och tittar, nan javla idiot gar forbi och tar mina skor!!
Mina guld skor, skriker till...
"perkele, vittu homo!!!"
"if you put them on and walk whit them, you can take them
but if you not gonna wear them yourself, then you fucking idiot don´t tuch them!"
(ursakta stavningen :D)
Grabben slanger skorna sa dom flyger och M och J far springa runt pa stranden och leta upp dom at mig.
Fan sa kul ja hade!!! :D

Nu orkar ja inte skriva mera, ga och hyra film och hem och mysa :)

ha det bast! Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Hema

jahaaaaa men säg det då :D din knäppis. haha, tur det inte va prada skor du hade ;)

2008-08-24 @ 22:31:14
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0