Va vad det??

Va vad det ja skulle skriva?
Der var nått jag redan hade i fingertopparna, men nu försvann det!
Nå, det var nog inte så viktigt då...

Vaknade halv nio, första natten på över en vacka som ja ha sovit mer än 5 timmar, blev hela 7 timmars sömn i natt!
Så nu är jag utvilad och pigg!

Promenad, frukost och så åkte vi och handla...
Sitter nu mest och bara är, ska vell ta och sola lite innan jag och K ska börja traska till stan, och vart vi nu ska!

Oh, va saknar "hem" föresten, eller inte hem på det sättet, men alla där hemma..
Mamma, Mia och Jeppe!!!<3
Pappa åxå, lite grann iaf :)
Och så alla sötisar, gud va ja saknar er!!
Tänk, det har gått ca 8 månader sen jag såg nån av mina änglar där hemma!
Fan så tiden går fort!
Och M har jag redan "träffat" i ca 5 månader..
Skönt som fan att ha nån här iaf, här e det tyvärr lite så att "vänner" kommer och går, dom flesta kommer bara hit i ett par månader, el bara några veckor, och just så man börjar "gilla" nån, och känna sig bekväm i deras sälskap så åker dom hem.
Men man börjar som vänja sig lite vid det nu, men nog e det några man gärna hadde sett stanna lite längre!
Man märker det att man kallar folk för vän, även om man typ träffats ett par gånger.
Ytligt är det, och man släpper gärna inte nån riktigt under ytan.
För vad skulle det va för ide med det?
Jag som annars också gärna avvaktar lite innan jag "öppnar" mig, men det funkar där hemma, för där vet man att man redan har dom som läser av en som en öppen bok, även om dom kanske inte fått läsa hela innehållet så kan dom flera va kapitlen utan till!
Ja nå, det e som det är, och valet är ju mitt, och på sätt och vis vill jag ju ändå inte hem så då är det lika att stanna här!

Jobb skulle jag behöva nu, pengarna börjar ta slut, och börjar bli lite trist att inte göra nånting på dagarna.
Och egen lägenhet skulle jag som åxå behöva skaffa mig igen här snart!

Ja nå nu var det nog inget mera,kommer fortfarande inte på vad det va jag skulle berätta, men det får va!! :)

Ha det bäst!! Ciao!



Kommentarer
Postat av: Hema

ja det är fan inte lätt alla gånger men man kan ju inte må som en prinsessa jämt heller ;) blondi. när ska du besöka sverige igen då, nå planer på det?

2008-08-11 @ 15:39:15
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi saknar dig också :) Jag har verkligen lust att komma dit, bort härifrån :P Måste ju vara bra eftersom att du stannade. Eller att flytta från Haparanda till Spanien så är det väl inte så konstigt. :)

2008-08-12 @ 22:41:48
URL: http://myyaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0