Tuff dag!!

Vi har begravt min kära morbrors urna idag, jobbigt som fan..men det värsta är ända att jag fortfarande inte har fattat att det är sant, att han verkligen inte finns mera, att han inte kommer tillbaka!
jag trodde att jag skulle fatta det när jag kom hit, när jag såg mamma och mormor, men nepp, inte ännu heller.

Du ligger redan begrav under jorden, men jag kan fortfarande inte fatta att Du är borta! Förlåt mig, men jag kan inte säga att jag redan saknar dig, jag kunde inte säga farväl idag, för det känns som du ännu finns kvar.

Jag vet att den dan när jag förstår, att Du inte kommer tillbaka, att Du inte finns kvar hos hos oss längre... Då kommer jag säga farväl, då kommer jag sakna dig som fan då kommer jag be om att få Dig tillbaka...men jag kan inte göra det ännu!

Du finns fortfarande hos oss, du är bara lite långt borta just nu!!! Snälla, säg att det är så!!!




Jag kommer att sakna dig!!! Vi ses snart igen!!
<3



Nu ska vell jag börja försöka sova också,den där jävla facebook funkar ju ändå inte, det bara säger ERROR hela fucking tiden, och jag börjar få abstinens då jag jag inte fått min dagliga dos!!

Natti natti!!






Kommentarer
Postat av: Hema

allt det här är så jävla ofattbart alltså... ingen mark nå mer på somrarna... helt sjukt.

2008-12-24 @ 01:18:21
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Sofia H

Vadå har han gått bort? :O

2008-12-25 @ 12:10:33
URL: http://sofia-helena.blogspot.com
Postat av: Sofia H

O herregud ...:/Får man fråga vad som hänt? :(

2008-12-25 @ 19:57:19
URL: http://sofia-helena.blogspot.com
Postat av: lykke

Han var så fin..

2009-12-21 @ 00:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0