I'm here again!!

Det var ett riktigt bra tag sen ja skrivit, men känner man inte för det så bli d ju ändå bara skit så d e nog lika bra då.

Slutat jobba på förskolan, helgen jobbade jag som personlig asisstent...Riktigt trevligt va det :)

Snart alldeles snart är det jul...ja, i'm not a big fan of that,eller alltså, visst d kan va mysigt å så, å det e ju kul att spendera tid med familjen å sånt shit, presenterna e ju också alltid lika kul, men ja vet inte, det blir bara to much liksom, stressigt, ahhhh PANIK!
Typ, man ska vara här, man ska vara där å gör det å det men absolut inte det, sen äter vi lite här å så lite där, å så ska du le å vara glad,tacka å bocka å så le lite till, överallt och ingenstans!
Jag skulle vela spendera julafton sittandes på mitt feta arsle å mysa å ge presenter till dom jag själv vill ge dom till, äta mig propp mätt, rulla tillbacka till soffan å mysa å kramas lite till med mina kära.
Jaja, ska sluta klaga nu, vill ju inte förstöra julen för er andra!

Skulle behöva hoppa i duschen typ för nu eller 1 timme sen helst, men känner mig extremt lat idag...
i eftermiddag blir det en till tripp till kalix å min kära syster, igår va ja dit med mamsen, idag blir et med papsen.
Men,ja, ska försöka göra något nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0