MysHelg

Jahas, vad ska man säga då?
Haft en super mysig helg med min kära syster och extra farmor, Tack för en underbar helg!! <3

Men ja, jag hann ju med en promenix i riekkola me hemps å lolita också, det vart lite små jobbigt att snurra runt där när det va så mycket snö men mysigt va d iaf!
Och så han ja me något varv med E runt dom överbefolkade gatorna i torne och happis :)

Nu har ja suttit hemma hos papsen hela kvällen, jag får en ny mobil i julklapp!!!!!!
Vi beställde hem den nyss :) Hihi...

Nu har vell typ alla gått å lagt sig, å ja pratar lite me den där ena, snart och sova så man orkar jobba imån.
Hmmm...

Har kommit fram till att jag måste fixa alkolås på min dator... jag fattar inte varför jag alltid måste gå och skriva massa på fyllan....bloggen, mail, ja massa skit... Okej, sist va det vell inte så farligt, inte på bloggen iaf, men asså...Fylle mail e värre än fylle SMS....Men nå, nästa gång jag inter alkohol, så ska jag hålla mig borta från datorn iaf!! :D

Men nä, nu ska jag bara säga hejdå till sötisen å sen gå och sova!
Natti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0