FredagsMysUtanMys

Haft en underbart bra dag idag, så nöjd med typ allt som ja gjort och tänkt.
Ja man kan faktiskt vara nöjd över sina tankar också, speciellt om man är jag och ofta bara tänker en massa skit.

Vaknade efter nio och gjorde mig i ordning, åkte iväg och shoppade med S.
Massor med kul fick följa med mig hem, va så skönt att få skämma bort sig själv litegrann...för det behövdes verkligen efter flera månader av ren pengapina!!!

Kl halv 2 gcik jag iväg och jobbade, känndes typ helt konstigt att gå och jobba vid den tiden, speciellt när man hunnit med en hel del redan innan det, ja brukar ju typ vakna i sista minuten å skynda till jobbet.
Fick leka av mig lite med dom söta ungarna och slutade vis halv 6.
Stängde och låste efter mig(hoppas jag, känner mig lite osäker på den saken).
Traskade sen iväg till idrottshuset, Cup Haparanda ( http://www.cuphaparanda.se ) e i helg och ja ska typ jobba där eller nått.
Fick mitt inträdespass och veta vad jag ska göra, ska visst va med och fixa maten till alla brottare och arrangörer. Nå ja det går nog fint.
Sen blev det middag, köttisar å makaroner, gött gött!!
Hem till papsen en snabb sväng å så kom S med sin darling å hämtade mig.
Hem till S brorsa en sväng å sen till ABC på en kaffe med E och J.
Nu e ja tillbax hos papsen och e utråkad, kanske lika å gå och sova snart, har ju typ ändå inge att göra, och så ska ja ju upp hyfsat tidigt iaf.

Ringde T idag också, vi hade ett samtal som tåls att tänka på.
Mycket att fundera på, det var ju saker jag funderat på länge redan, men hon peppa mig mot det beslutet som jag egentligen vill ta men som jag inte vågar.
Men vad har jag att förlora lixom,det är ju inte som att jag måste fullfölja det även om jag tar första steget. För det finns ju faktisk inget som säger att man inte kan ändra sig, och det finns ju tillochmed lagar som skulle va på min sida om allt skulle bli skit, jag är ju ändå svensk för fan.
Ja okej, vet att det kan låta förvirrande ock korkat för dom som inte är insatta i hela skiten, men va fan, då får ni vell vara det då!
Men hon sa iaf vissa saker som jag verkligen behövde höra, och som jag verkligen kommer att tänka över ett antal gånger!

När jag satte mig här och började skriva, så trodde jag att jag inte hade något att skriva om egentligen, men se så fel jag hade, det blev ju typ det längsta inlägget på länge, och nu bara känner jag för att skriva ännu mer.

Jag kan ju än en gång nämna att jag saknar min habibi jätte mycket, förstår inte varför jag inte bara kan sluta sakna honom, och ni ska veta att jag verkligen har försökt.
Men nejdå, omöjligt säger jag bara, han snurrar runt i huvudet på mig hela jävla tiden den sötisen.
Än en gång frågar jag mig varför det ska vara så svårt!?

Imån kväll blir det föresten fest, H ska inflyttningsfest (bättre sent än aldrig säger man vell) och sen blir dte nog krogen. AHC skulle ha 80-90tals kväll så det blir nog säkert dit vi kommer att bege oss. Tänkte ta och prova min nya svarta tröja och så den lilla paljettvästen,leggins å så antingen pumpsen eller stövlarna till det. Lite roliga smycken och det borde va perfect, ja eller det beror ju bara på hur uppsvullen magen är då, men samarbetar den med mig så blir det nog bra.

Vad mer kan ja skriva om nu när fingrarna inte vill sluta????


20 minuter senare...

Haha, okej nu bara flummar jag igen...skrev några rader, men neh fan, så roligt ska ni inte få ha det att jag på riktigt låter er läsa det...Man måste ju tänka på sin image ju...
Nä då, men märkte bara att jag skrev sånt som jag inte vill att vissa människor ska få veta, men när gör jag inte det egentligen?!
För alltså det är MIN blogg, jag skriver för MIG själv och jag skriver vad JAG vill!
Men ja, sen är det ju så att det ändå finns några som läser alltid då och då iaf, och det e ju kul lixom, även om jag bara vet vilka några av er är å så men ja...
Vet inte riktigt vad det var jag ville ha sagt just nu, men ja hoppas ni fattar iaf!
(För det gör inte jag!)
 Nej fan, nu ser jag att det bara blir en massa klotter här igen så då är det nog dags att sluta, tar och skriver några rader till till den där underbara idioten istället!





Eller va tror ni? Ska man sluta tänka och lyssna lite mer på sitt hjärta?

Natti Natti gullungar!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0