LördagNatt

Jag e typ full som ett svin, vill sova men ändå inte...
ni som nånsin festat med mig vet att jag bara vill fortsaätta och fortsätta, det är tråkigt att gå hem efter krogen.
Just när man har som roligast så ska man hem och SOVA!
Jag hatar det, jag vill stanna kvar på krogen till jag själv inte längre vill vara där.
Och JAAAA, det kommer även en sådan tidpunkt på dygnet.

Det blir alltid så deprimerande när man kommer hem, vissa bråkar, vissa strular och andra, som tex jag går hem och deppar och vill inget annat än typ DÖÖÖÖ!!
Jag hatar att komma hem själv från krogen , då vet jag redan vad som kommer snurra i huvudet på mig.
Och ja, likaså även denna gång, kan inte sluta tänka, även om jag bara vill stänga av hjärnan och sova
Jag ska upp typ vid nio...Får vell se hyur det går att jobba på cuppen, men jag tror nog det ska gå fint iaf-

Nä men va fan, jag ska nog ta och tårka tårarna, tvätta bort sminket och så gå och sova.
Jag jobbar ju ändå redan kl 10 omån..Hujja!!!
Men god natt på er sötisar iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0