LördagNatt eller SöndagMorgon

Hur kan en människa få mig att le och gråta på samma gång?

Jag förstår inte varför jag känner sånt tvivel, varför jag inte vågar satsa?
Jag saknar honom så mycket, jag vill bara hålla om honom nu, hålla om honom för alltid!
Jag vill ge allt, allt för oss, allt för att det ska vara vi, allt för att det skulle fungera!
Jag tror jag är beredd att ge allt, jag tror jag är beredd på att satsa!
Jag vill ha ett liv, ett liv med dig.
Jag vill sluta vara rädd, rädd för att du ska såra mig, rädd för att jag ska såra dig!
Jag vill sluta bry mig, sluta bry mig om vad andra tycker och bara ge oss en rättvis chans.
Jag vill bara ha dig nära, ha dig nära mig dag som natt!

Jag har aldrig känt såhär för nån och jag vet inte riktigt vad det är jag känner, men känslan växer för varje dag som går, och det gör ondare och ondare att vara utan dig...




Vad ska det bli av det här? Hur ska det här gå?

Nu ska jag börja sova, drömma mig långt, långt bort...till Honom! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0