SöndagsChill :)

Söndagar betyder så gott som alltid chill för mig, och idag har det varit riktigt skönt när man inte ens e bakis trots partylördag :)

E,E och A kom och hämta mig hos mamsen med taxi igår kväll, det blev umppi, men det klickde som aldrig riktigt till i skallen på mig. skönt, men lite konstigt.. det var ju ändå en hel del drinkar som slank ner.
Vi mingla runt lite, satta och tjattra och dansaade endast ett tag i slutet på kvällen.
Papsen plockade upp mig och E, förbi på Max och sen inhandla vi cigg innan han körde oss till S.
Där satt vi sen och flumma ett bra tag innan vi gick och la oss.

Vaknar kring 10 eller nått sånt och S kom hem från jobbet.
Stackarn hade knappt kunna sova mer efter att vi kom dit.
och så hade hon trott att ja kom själv, lega och lyssna på mig när ja babbla...

"Du är så vacker, snälla får jag ge dig en kram!?"

Haha, måste ha låtit ganska kul, med tanke å att hon trodde ja va själv med hunden när jag i självaverket bara berättade för E vad nån typ sa till mig på kvällen. Haha, ja... men ja förstår inte riktigt, jag försökte faktiskt vara tyst, och ja tyckr nog ja va det, men ändå har hon först på morgonen när hon gick till jobbet märkt att även E var där och snarka brevid mig.

Nå men, idag då så kom pappa och J och hämtade upp mig, skopunkten nästa var det då.
Fick två par underbara skor, ett par som passar fin fint till jobbet, och ett par som är helt rätt i alla situationer.
Nu slipper jag förhoppningsvis frysa om tårna mera! :)
Tusen tack till min underbara Pappa!!!!! <3

Nu sitter jag här och väntar på att sambon ska hämta upp mig, blir att se film på TV och sen ta och lägga sig och sova, för imån blir det jobb igen :D

Laddat upp en hel del nya bilder på nylleboken igen, gå och kika på dom vet jag!



Hej svejs, Och mysig söndagkväll på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0