Det var på tiden!!

Okej, nu har Facebook äntligen förstått att det är något som är fel, och jag är visst inte ensam om att det fuckar upp sig... Nu kommer det här medelandet upp när jag försöker logga in:

Sorry,due to site maintenance your account is unavailable at this time.
We are currently experiencing an extended site maintenance issue that is preventing some users from accessing their accounts or Pages they may administer. Rest assured that your account has not been deleted or compromised. Your original account will be restored as soon as possible so there is no need to create a new one. We sincerely apologize for any inconvenience you've encountered while attempting to log in to Facebook during this time.

Så ja, man får vell se då om det börjar funka snart, och om det gör det, får jag tillbaka min gamla fejja eller den jag skapade igår???

Jaja, har just fixat lite mat och käkat, ska nog börja städa lite grann snart, nu när jag flyttar hem till mamma igen, iaf över helgen, tror jag...ja jag vet inte!

Imorgon jobbar jag på fiket i kuben, hjälper gudmor som inte kan gå själv, så ikväll blir det en lugn hemma kväll!
Men vad händer imorgon kväll????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0