Pounding headache + double vision + feet killing = FAB NIGHT!

Nu är helgen än engång över.
Sitter hemma hos S och ska snart börja sova.

Fredagen spenderades helt fullt ut med hög mysfaktor, mys mys!!
Lördag blev det tottaly fest med brudsen, såååå kul att vär älskade babe äntligen var klar med käften och kunde hänga på. Massor med jorgubbs drinkar och några glas vin och vi var redao att göra stan. Hej vilt gick det, fy farao så full man kan bli!!!
När kvällen var över för lääänge sen så total vägra jag fortfarande att gå hem och sova, stackars E som fick dras med mig, dessutom så trodde jag hon var Akilles idag när jag vakna och tänkte just knuffa ner henne från sängen när jag märkte att det ju faktiskt inte var en hund, hihi, sorry gumman!!!
Efter en välbehövd dusch så traskade jag, S och E iväg till max för lite käk, sen candyworld för lite snask till kvällen. Tänkte gå förbi hos pappa en sväng, men han var inte hemma, så det blev att gå till mamma istället och reta gallfeber på min kära lillebror.
S kom och hämta mig, och det blev myskväll med brudarna och H
.
Såg en film och vräkte i oss gotti gotti.
En riktigt trevlig helg, om man bortser från den förbannade bakisen som jag har haft idag, spytt och äcklat mig har jag gjort, fy och tvi, sånt brukar jag vanligtvis inte göra när jag e bakis. Vet inte riktigt vad som hände. Och ett tag kändes det som om jag hade små tomtar hoppandes i skallen på mig, Det är ingen trevlig känsla kan jag säga er.

Bjuder iaf på några bilder från igår, var och tatta dom från I-S facebook, måste till mamma och fixa in bilderna från min egen kamera nån dag.
Då hamnar dom på F-boken sen då, fast dom flesta bilderna är nog såna att dom göms undan i säkert fövar nånstan där ingen kan se dom :)



Snygga var vi...


...tills vi flippa ur iaf :)


My babes <3


Love, love love!!!


Utanför Umppi :)


*asg* Bästa bilden ever!!!! *asg*

Vet inte riktigt var gubben i bilden kom ifrån, han bara var där plötsligt, tror jag, typ....


Usch, tvi och fy....Akilles spydde just på min säng!!!!!
Fan, nästan så det kom upp för mig med när jag skulle städa upp det!!
Fyfyfy vad äkligt!!

Nä men va fan, nu måste jag försöka sova lite!
Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: I-S

haha så akilles behövde alltså spy och du med all rätt behövde vara orolig ;D

2009-10-26 @ 16:10:59
Postat av: Jennie.T

Hehe, då ska jag göra det. Som jag uppfattade så måste man ha fast abonemang för att man kan ha det där "NIX" (?)

Jo föresten, jag har skickat lite sms till dig men vet inte om jag har ditt gamla nummer(?), Har en ny telefon och i sådana fall har jag tappat bort ditt nya nummer nånstans där emmellan :(



Kram kram

2009-10-26 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0