Hockeymorsor!

Dom är hurtiga och glad, även skadeglädje förekommer, dom håller ihop och gör allt för "sitt" lag och har inget bättre för sig en löradag än att spendera heeeela dagen med att jobba grattis på den lokala ishallen. Allt för sina blivande hockeystjärnor!
Allt jag kan säga är att aldrig, aldrig ska jag bli en hockeymorsa!!

Fixade just mina naglar och
nu ska jag snart ta och hoppa i duschen och sen bär det av till E, senare blir det utgång.


Vad gör du ikväll?
Fest eller hemmakväll kanske?


Ciao!!

Kommentarer
Postat av: I-S

Jag är hemma :( sista helgen med skenan dock, på onsdag får jag äta MAT! :) Köpte en kjol idag också, och den är rackarns sugen på utgång med dig och sanna ;)

2009-10-10 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0