Superwoman!

Det var ett tag sen jag skrev igen, den här gången är det inte det att det inte skulle ha hänt något som jag inte har skrivit utan istället helt tvärtom...Det har hänt så mycket att jag helt enkelt inte har haft tid eller ork till att uppdatera.

Jag har äntligen kommit iväg från happis, håller hus i Linköping nu och ett tag framöver. Trivs riktigt bra i denna mysiga stad och trivs riktigt riktigt bra med mina två "sambos". Det går helt enkelt bättre än förväntat! Och det är ju aldrig fel det :)

På måndag ska jag på arbetsinervju i Stockholm och S kommer också dit, hoppas vi kammar hem jobbet och kommer iväg långt,långt bort inom en snar framtid :D
Men skiter det sig skulle jag ha nya möjligheter att skaffa nytt även på andra sätt...Tex är jag inbjuden till Malmö och Göteborg för samma sak... så något ska nog nappa!
Men som sagt så trivs jag väldigt bra här för tillfället, och när jobbdelen här är klar så blir det en sväng till Västerås och min älsklings gumma som jag saknar sjukt mycket!!

Så jaaa, va ska man säga...jag höll på att tappa vettet i happis, deprissonen var inte långt borta och inte heller så konkursen... men än en gång löste sig allting för mig!

Det är farligt det här, jag börjar förlita mig på det, att det alltid löser sig, ibland kan jag känna att jag tar allt lite väl lugnt på saker för att jag ändå är säker på att det löser sig... jag undrar hur det går den dagen som min livsfilosofi inte längre finns där för mig... Men va fan, som sagt, Det löser sig alltid!!!!

Puss å Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

hejsan ! super snygg blogg du har ! jag brukar läsa den nästan varenda dag ! du kan kolla in min blogg åxå !

www.lillaias.blogg.se



kram/ia

2010-01-17 @ 12:14:02
URL: http://lillaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0