Känn efter...

Jag vill berätta, jag vill berätta för hela världen hur jag känner..
Jag vill berätta om allt..
Jag vill berätta för dig men speciellt för mig själv, att allting kommer att lösa sig.
Allting kommer att kännas lättare, bättre.
Det kommer inte vara lätt, men det går,det ska gå.
Man måste ta sig framåt, man måste lära sig att ta sig upp, ett steg i taget.
Börja inte rusa framåt, du ska uppåt, spring inte, ta det lugnt, annars är det lätt att man bara faller igen!
Vi ska ta oss dit, allra högst upp, upp till toppen...
Vi kommer aldrig kunna glömma, alldrig kunna acceptera allt, ALDRIG!
Men när vi väl tar oss upp, så kommer det kännas lättare.

Jag kommer aldrig förstå hur allt kan gå hand i hand, hur lycka och sorg kan tävla om samma utrymme.
Hur dom försöker knuffa ut varandra...

Hur förvirrad man kan bli av sina känslor, när man bara vill skratta och gråta på samma gång.
Känslor går inte att trycka bort, dom finns där, allihopa, hela tiden...

Saknaden kommer alltid att finnas där, ALLTID!, men man kommer lära sig leva med den, man kommer sluta känna skuld när man lycklig, för man vet att det är det som är det bästa, man kommer sluta känna skuld över sina tårar när man blir ledsen fast än man egentligen är lycklig, för det är också för det bästa...
Man måste lära sig att man får känna allt!!!

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0