segare än segast..

Om lördagen var seg så vet jag inte vad jag ska kalla den här söndagen!!

Det blev utgång igår,  förfest hos mig å sen umppi, sen efterfest hos en ungersk tjej i tårne, hemma var jag vell vid 7 imorse ungefär...
Usch usch usch!!!

Jag har knappt sovit alls och det lilla jag har sovit har jag drömt madrömmar om att en massa utländska män jagade mig vid Rajalla typ.
Scary!!!

Tjafsat en massa med älsklingen också :(
Trött på att det ska bli så massa tjafs pågrund av att man e så långt ifrån varandra.
Men har vi klarat oss så här länge så klarar vi det i fortsättningen också!!
Får bara se till så jag kommer iväg dit en sväng snart!

Imorgon blir det jobb, 8-15...
Mysigt!!

Snart BB och sen sova!
Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0