Det loser sig!!

Det gor det tydligen alltid :D
Har vart lite radd att jag sku ha masta komma tillbax till happis, men just sa pengarna till flygbiljetten hem vart pavag sa tar jag och fixar mig jobb... och inte mindre an 3 jobb dessutom!
Sa nu far jag lagga till hemhjalp och telefonforsaljare pa merit listan...haha...
och sa den 15 sep gar jag tillbax till optikern som jag vart pa i varas!

Ganska sjukt ar det att jag kommer sitta har i spanien, svettas som ett svin och ringa till sverige och salja omega 3!
Se nu till att du koper om jag ringer just dig!!
Lonen ar hyfsad,och sa far jag inge salt sa vet jag att jag inte behover stanna, utan har annat att luta tillbacka till!


Hemhjalp kommer jag vara ett par dagar i manaden bara, gammalt svenskt par som inte vill till na aldrboende i sverige men inte klara av allt sjalva, bra lon och da jag bara jobbar extra nar deras ordinarie behover ledigt da kanns det ganska bra!!!

Sa nu har jag ann en gang fatt bevisat for mig sjalv att bara jag sjalv vill sa ordnar sig allt,
just sa som jag vill ha det :D

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Hema

nå ursäkta mig men du kommenterade sådär cp så man blev ju misstänksam ;) det gick bra med gröten :D

2008-09-01 @ 21:15:01
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: mia

hur mår du då? :) funderar på en studentresa till sunny beach eller ibiza.. ligger det nära?

2008-09-03 @ 23:46:28
URL: http://myyaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0