Sovmorgon

Hola!

Idag tog jag sov morgon, vaknade för ca 30min sedan... och hundarna fick ingen morgon promenad dom heller!
Det vart en riktigt trevlig kväll igår, även om jag till slut blev hel trött och skippade krogen fast alla andra drog vidare.
Inte likt mig, men sängen lockade ordentligt :)

Nu sitter jag och "kollar" på dee jay tv...och funderar vad den här dagen ska föra med sig!

När jag vaknade imorse, och gick ut på terassen för att ta min morgon cigarett... va det nått konstigt...
öppnar dörren och känns som man inte kan komma ut, backar, går igen,backar å en gång till...
Det var som att gå igenom en tjock vägg, svin skumt, samma känsla som första gången man kom hit och gick genom dörrarna på flygplatsen, och det kändes som man skulle falla ihop av att luften var så tung.
Det är en ganska äcklig känsla kan jag säga!

Idag måste jag ta och dammsuga polen, och tvätta bort alla blomm blad mm därikring, det e fan inge kul, jag hatar när man städar polen, och så ser man så tydligt hur skititgt det är, man får lite avsmak av att hoppa i direkt.
men det gör man sen till slut iaf!
Men tänk hur skitigt det måste va på (
va fan heter det, ställen där alla får bada, asså inte badhus men, äh fan hoppas ni fattar va jag menar) ställen där det e typ hundratals som badar varja dag?! iiiu :)

Den måste ja ta och städä, tur den inte e nå stor iaf :)


Nä, nu måste jag ta och få nånting i magen och sen ringa M..hihi :)

Hasta luego!!

_______________________________________________________________________________________________

Det blev "frukost" med S på grannkrogen...
Vi satt och prata massa shit, och hon fick mig och börja tänka...
Hon sitter där och är sååå nykär i sin pojkvän sen 2år, och hon berättar om hur dom sen efter första dejten knappt har vart ifrån varann... och jag får en klump i magen.
Är det så det ska va när det är rätt?
Kan det vara "den rätta" om det inte är så?

Kan M vara DEN för mig?
Just nu känns allt med M så rätt, fast det är så fel.
Eller är det tvärtom, att det känns så fel fast det är så rätt?
Och vilket är då bättre?
Slösar jag bara min tid, eller kan allt bara ännu bli såå rätt?

Ett tag nu har det känts som att det stått ganska still, och jag har vart nöjd med det!
Men om det är "rätt" ska det inte gå framåt då?
Ska man då vara nöjd med att det står still?
Vill jag att M ska va den rätta för mig?
Vad vill jag?
Och vad är egentligen RÄTT????




Kommentarer
Postat av: Hema

men honeeeey, har du skaffat blogg utan å säga till mig?! ;) hihi, tack så mycket! äntligen slipper jag också den här ruttna staden :D å du det här med M, låt det ta tid. ibland blir det kärlek vid första ögonkastet å ibland för man kämpa lite :) å ibland kan kärleken vara värd å kämpa för! MISS YOU LIKE HELL!

2008-08-10 @ 11:12:06
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0