Torremolinos

Trott som fan e jag, har just vart och tagit en cacao med tjejorna och ska snart dra mig hem och sova..
Skippade jobbet idag, orkade inte... akte till Torremolinos med M istallet och shoppade lite, blev bara en riktigt snygg klanning och tva toppar... super god mat blev det ocksa, riktigt trevlig dag var det!

vet att jag vart lite seg med uppdateringar, men orkar inte..hinner aldrig heller for den delen.. men jag snart blir det uppdatering face to face nar jag kommer "hem" en svang, for va jag vet sa e de nog bara typ happis bor som laser det hara :D

skulle ha typ hur mycket bilder jag skulle vela lagga in ocksa, men nar dom inte ar tagna med min kamera och jag inte har dator hemma sa e det lite svart.

I fredags kom M hem och jag fick flytta tillbax till S i los boliches igen, skont men anda lite trakigt da det var sa mysigt att vara dar sjalv med bruno, sa sot ar han... aaa sa jag vill ha en hund... men kanns helt fel att ta en nu nar jag inte vet vad jag befinner mig inom nagra manader.. el ja veckor for den delen, sa da kanns det bara helt fel...

Och beibi feber har jag ocksa fatt, helt sjukt... blir helt hispig nar jag ser sma ungar nanstans, VILL HA!!!!
na, pa lordag sitter jag barnvakt till tva ungar, 6ar och 9 manader, kanske lugnar ner mig efter det, eller sa blir det bara varre...ahhh....ja, men det om natt vore ju fel just nu!!!

jaja, stallet borjar stanga nu, kl e ju fan halv 1, ah fy fan hem och sova!!!

Buenas noche!!!

Kommentarer
Postat av: Hema

å en öviksbo! :D haha.

2008-11-20 @ 23:07:11
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Ida-Sofia

Vettu hur jag länkar tills du ska komma hem till jul och vi SKA ut på juldagen!!!

2008-11-22 @ 13:04:01
Postat av: Hema

nåh, detär ju inte så länge kvar :D tiden går fort. när va det du skulle resa upp?

2008-11-24 @ 17:18:16
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: I-S

Jag har fixat det jag lovat att jag skulle, så du vet. Så du får det när vi träffas sen och det ska bli så jäkla kul! :)

2008-11-27 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0