Och sa var det sondag igen...

Tiden gar sa javla fort, hel sjukt typ,kanns som att man inte hinner med nanting allt bara rullar forbi.
Har borjat fa fram lite rutiner i min vardag, nu nar jag jobbar regelbundet, bra pa ett satt, men borjar bli lite trakigt. Redan!!
Vakna, fixa och dona i var underbara lagenhet, ata duscha, ta mig till jobbet, jobba, hitta ma nat typ ata fika promenad ja natt, ga hem lite tv eller lasa lite, sova och sa samma sak igen!!
Jag gillar inte nar jag vet vad som ska handa nasta dag, och nast och nasta och ja... ni forstar nog!
Fast sen kommer helgen och jag vaknar till liv..haha..
Ar har och dar och sa lita overallt...lav it!

Igar blev det utgang IGEN!
ja fy tror fan jag borjar fa problem med den dar javla alkoholen snart...
inflyttningsfest hos M och R.. gu va mysig lag dom hittat.. fast huset se typ ut som na hotell el natt.
For mycket dricka, sen old town annu mer dricka, tramps alldeles for mycket dricka och sa sist men inte minst heavens gate.. och dar rann bagarn over igen...
"Dansa" till klockan blev 7, svammel ute, gratande, ackel som forsoker tafsa, small i nyllet, forsvunnen guldring, mera gratande,telefonsamtal, och antligen vinglande hemat, 09.00 cigarett coca cola och fylle sms.... antligen i sang!!

Vaknar 15.27, mamma ringer, fan fortfarande full, skakis, angest,svullna ogon, blamarken, brannmarken, tom planbok, minnesluckor!!!
Ja fy fan, det blev ett par timmar av angestfull bakis skvaller med rumskompisen om va fan som igentligen hant, vem kysste vem,  vem var han, vem var hon och varfor gorde jag det, och du det, skratt panik och massa fula foton... oh herregud vilka bilder.. men nog fan e ja ju snygg allt ;D

Iman borjar ferian, fest hela veckan, fa se hur man ska orka, det blir fan tungt...

Sitter nu pa natcafe, vantar pa ett samtal, tyvarr tror ja jag far vanta ganska manga timmar till... men borjat vanta redan nu... Men ring nu da for fan!!

ja ska va borja dra mig vidare nu, borjar bli kallt ute och inge langarmat ha ja me mig..
fa se om S e fardig att fa hem... japp...

Asta Ronto!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nämen hej :)

Ja de var verkligen ett bra tag sen. Det är bara fin fint med mig, i början av januari så kommer baby nr 2.

När ska du resa hit till Haparanda nästa gång då?

Hur står det till med dig och hur går det annars där borta då?

Massor av kramar

2008-10-05 @ 20:24:48
Postat av: Jennie

Tackar :) ja jo jag vet, alla ska prata så himla mycket :P Men sant var det ialfl.

Så får se vad det blir, flicka nr två eller en liten pojke :)

Kärlekstrubbel är inte alls bra, man mår lite förvirrat då :( Hoppas det löser och ordnar till sig.

Kramar

2008-10-08 @ 15:41:56
Postat av: Hema

det va jätteroligt å ha dom här faktiskt, så man kunde vara sig själv för en stund. åker iofs hem en sväng den 24:e om allt går bra, träffa kristoffer å jennifer å så. har du planerat nån hemresa då? miss u too, puss!

2008-10-09 @ 15:16:13
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0