Pain!!!

Har saaaaa helvetes ont i min rygg...helt sjukt, kan fan knappt sitta sta eller ligga!!! Svin ont gor det!!
Kanns som det sku va blamarken axa, men det syns inga iaf!!! saaa ont!!!

Igar vart jag en svang pa krogen igen, nykter och hemma reda kl 3.. ratt sa skont!

Vaknade upp i hyfsad tid, aven om L forsokt vacka mig i flera timmar redan da :)
Men ja, varmt och skont vader var det, drog mig ivag till stranden, mysigt, forsta gangen pa sakert iaf 2 manader.. men det ha fan vart for kallt!!! en svang bland vagorna blev det oxo, men bara en jakla snabb svang, sen holl jag pa och frysa som jag vet inte vad!! Hoppas man fick iaf lite farg, har blivit sa javla blek, man sku aldrig kunna tro att jag ha vart i spanien i snart ett ar, aldrig att man sku tro det!!!! nja, far vell leta reda pa ett solarium snart da :)

Panka som vi e sa blev det och dela pa en pizza, gott som attan... och matt blev man iaf!!

ja men.. ska borja dra mig vidare nu, S kom och hamta mig!!

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Hema

knäppis ;) ja det ordnar väl sig säkert men kändes som att det va det sista jag behövde just nu... å missade med 0,5 poäng! :( men men...

2008-10-28 @ 00:12:56
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur varmt är det där Camilla så här års?

2008-10-28 @ 20:32:36
URL: http://llllisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0