Happy, happy HAPPY!!

Ja det vart ett tag sen!!
men det beror helt pa att jag inte ha haft tid, haft sjukt mycket jobb, och traffat sjukt mycket nu trevliga manniskor, sa da har man helt enkelt inte tid och sitta och blogga..
inte jag iaf :D

Men vad skulle jag nu ta och beratta...
Fan sikket daligt minne man far ha, hel sjukt!!

Ja na skit samma, allt e iaf toppen just nu, inte matt battre pa mycket lange kan jag tala om for er :D
Ska forsoka uppdatera har nan dag igen iaf, det lovar jag :D

Ciao ciao!!!!


Kommentarer
Postat av: Hema

jaaaaa jag hoppas att jag kommer trivas men än så länge så känns det bara skiiiiitbra! =) hur är allt där då, nå nytt som har hänt? =)

2008-09-06 @ 10:38:09
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Hema

joodå jag trivs som fan, än så länge i allafall =) vars är det du jobbar nu då?

2008-09-11 @ 19:18:17
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0