Hola!!

Hej svejs!!
Hur e det me alla??
Med mig e det fortfarande svin bra, men branner nog ut mig snart om ja inte lugnar ner mig lite!
Jobbar just nu me tel forsaljningen, hos optikern och pa Bar 1, iman blir det 14 h jobb!!
Men na, ann sa lange gar det, vet ju att ja inte behover fortsatta med det allt for lange sa.. och sa betyder det ju peeengar!!
Och pengar betyder tripp till La Cañada shoppingcenter me ca 300 butiker!!!!
Me like!!

Ska snart ivag och ta en drink me F, hon fyller foresten ar pa lordag, forsta dan som ja tar ledigt pa typ 3 veckor, grande fiesta, massa god mat och dryck blir det!!
sen ivag och dansa garnet :P
Maste forsoka hitta tid till att inkopa mig na snyggt att ha pa mig till det axa, borja ledsna pa allt som finns i garderoben!

Kan foresten nan forklara for mig hur vissa kan va korkade och folja ramadan som na slavar??
Jag forstar mig inte pa den "traditionen" over huvud taget, folk blir helt loco!!!
Me no like Ramadan!!

Oh fy sa ja blev pisse nodig, maste nog ga!!! ahgghhhh...

Hasta luego!!


Kommentarer
Postat av: Ida-Sofia

hah tur att du tycker ramadan är skit så du inte går o blir värsta turken i spanien =]Fifan vad du jobbar, men då blir du ju bruden med klös :] Ruskigt kallt här också, börjat använda ull-kappan :/ typ 6 grader på morgonen FIFAN!

2008-09-17 @ 15:46:30
Postat av: Hema

haha, okej :D jobbar å sliter då. joo man är ju van åkunna ringa å "kom ut å rök" eller "ska vi ta en glass" men men... inte så enkelt nå mer :P det går bra, är nervös inför tentan men det går säkert bra..... kanske.....

2008-09-17 @ 20:16:30
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0