Ojoj :D

Oj vad jag längtar till imorgon :D

Äntligen kommer min käraste lilla skit unge hit!!!!!
Oj, så jag saknar honom, och Oj så jag har väntat på att han ska komma och hälsa på här!!
Ska bli så kul, jag ska möta dom på buss stationen inne istan, tror nte jag åker iväg till flygplatsen, fast får vell se hur det känns imån :)
Jag ska inte sluta krama honom förän nästa vecka när dom åker hem :P

Självklart så är det jätte kul att Pappa, Päivi och Jenna också kommer, saknar Pappa också jätte, jätte mycket (Ja, tro det eller ej :)!!!

Idag har jag ränsat gården på ogräs, såg att det fanns massor när jag klippte gräset ett par dagar sen, badat, solat lite, nu tar jag det riktigt lugnt ett tag, sen blir det promenad med Oona, vi sak möta upp S och Bruno så dom får leka :)
När jag kommer hem igen ska jag nog värma bastun, fixa lite mat, basta och så försöka sova.
Tror inte det kommer bli mycket sovande för min del men :D

Nä men, nu ska jag röka och så lägga mig å se lite TV :)

Ha det gött tills min nästa uppdatering :)

Beso!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0