Ingen rubrik....

Jaha, så var det snart måndag igen!
Som sagt så jävla många gånger tidigare..Fan att tiden går fort!!

Det har vart en väldigt lugn helf för min del, fredag låg jag hemma i migrän, vaknade till när S kom hem, huvudvärken borta, likaså sömnen.. T ringde, kom och hämtade mig och vi glodde lite film hos honom.
Vaknade ca 11 och gick i väg på marknaden, och lördagar betyder loppis, fyndade en riktigt snygg väska, ett halsband och örhängen sen raka vägen hem och vänta på att åka iväg och sitta barnvakt.
Satt barnvakt till 1 och kom sen hem.Hade först tänk gå ut en sväg efter jag slutat men jag orkade helt enkelt inte....
Satt uppe alldeles för länge iaf, sov bort större delan av söndagen...
Tog iaf mig själv i kragen och gick på promenad, vandrade upp och ner i Torreblanca ca 2 timmar, gick sen och hälsa på några bekanta i Los Pacos, fick lite gott käk och satt och skvaldrade ett tag innen jag vandra hem igen.
Satte mig och glodde Elisabethtown... rätt så bra, riktigt romantisk :)
Nu blir det vell duschen och sen sängen nästa!!

Det var vell det då, för den här gången!!

Men glöm inte : Det finns endast tre ting som inte kan döljas: kärlek, rök och en man som rider på en kamel!

Buenas Noche!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0