An en gang helg...

Som sagt i forra inlagget sa gar tiden saaaa javla fort!!
Jag forstar pa riktigt inte hur det e mojligt!

Idag tog jag ledigt fran jobbet, forsov mig forst och sa bestammde jag mig for att inte ga alls, ringde chefen och sa att jag aker och fixar lite me skolan istallet...
drog pa mig kladerna, ringde M och sa tog vi taget till Benalmadena... letade fram skolan och fick faxat ivag papper till CSN.. Saaa javla mysig liten skola, hoppas det fixar sig med pengarna sa jag far borja...om allt bara blir klart fort sa borjar jag 2 februari..Hoppas hoppas hoppas!!!

Ikvall blir det hemmakvall med film och gott...
Iman blir det och sitta barnvakt och tjana pengar...
Sa det ser ut att bli en riktigt lugn helg for min del...
Lite sugen skulle ja ha vart pa Beach Party pa Night bar, emn det far jag vell skippa nar man anda inte har pengar..Hmmm!

jaja ska ga forbi affarn och sen hem och mysa..trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0