Saknar nagot!!

Jaha, sa var det sondag igen...gar kvallen gick hur bra som helst, saa sota ungar...och gud sa jag vill ha!!!
Jag vill sitta i soffan varje kvall med en lite bebis sovande i famnen, och en annan som kryper upp vid sidan och somnar dit!
Jag tror faktiskt att det ar just det jag skulle vela just nu, sluta vara sa javla rastlos och satta rot nanstans...
Kanske ett litet hus utanfor stan med pool och egen gard.. ungar och en hund som springer runt och leker, mannen som kommer hem efter jobbet medan jag star och vantar med fardig mat...
Just nu kanns det som att det ar just det jag vill, men det ar inte jag, jag ar inte san... jag skulle sakert ledsna pa det ocksa.. eller skulle jag??

Fast det e klart, jag har ju fortfarande tid och tanka pa det, har ju faktiskt inte det dar annu, och mannen kanske man sku borja med och hitta!! :D bara det ar ju nog svart, eller jobbigt...jag orkar inte med sant... ja alltsa traffa massa killar hela tiden...
Dom flesta ar ju anda bara skit!!
Ohhh va jag onskar dom inte vore sa javla skit...

Som den dar ena javla bogen som sitter pa andra sidan havet i nan javla lerhydda och beter sig som en idiot!!!
Hur kan han vara sa javla korkad och tro att jag skulle va pa smallen... och att han skulle va pappa!!!!
Ja, han ringde mig en kvall efter att vi inte hade prata pa skit lange, nan manad typ... och trodde att jag var gravid!!!
Tror det vart hans kompis som sagt det till honom
Javla pucko,tror pa riktigt att jag skulle skaffa barn med honom efetr allt!!! bullshit!!!

ja, fan lat puckot tro vad han vill!!

Vart just och fika men M, hon aker till Italien om typ en vecka... gud sa jag kommer sakna... men fan va skont om jag ocksa bara kunde aka ivag...

jaja, men ska nog borja dra mig hemat... ata pizza och lasa... sag att mina rumskompisar sitter pa internet stallet pa andra sidan gatan sa hinner anu va ensam ett tag :D

Hasta luego!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jaadu dem där männen kan vara ett par Idiotos;P Nå jag sa oxå att jag aldrig hittar nån men nog fann jag mig en & de håller ännu inne på vårt 5e år ;p

Kunde riktigt inte sluta skratta när du skrev att han som bodde i en lerhydda trodde du var gravid haha! Ännu Lerhydda :D Nåväl hoppas allt är väl med dig :) Kram

2009-01-26 @ 16:32:45
Postat av: I-S

Haha lerhydda :D Håller på måla, köpt massa färger hem, fick flashbacks från gymnasiet =] Fixat ett extra jobb som nanny lite då och då, och ska på intervju för ett annat jobb på måndag, WIHU! Lite nervös :S Är på en ny öppnad bar här, vill jobba lite helger osv... vi får se om dem vill det :D

2009-01-27 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0