Get a life, or die trying!


Sovit dåligt förra natten, haft fullt upp hela dagen, spenderat en seg kväll i sängen!

Är riktigt trött nu, ska försöka sova snart så att jag orkar med morgon dagen, eller ja, kvällen rättare sagt!



Känner mig väldigt patetisk just nu, jag fick det just svart på vitt...
Jag har inget liv!!!
Jag har godkänt 521 applikationer på nylleboken, det betyder alltså att jag har tagit 521 tester eller liknande.
Man gör inte det om man har ett liv, och framför allt så skriver ma inte om det på sin blogg!



God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

För att kunna hitta det du vill göra så måste du först se det här. Du kan nog lättare sedan värdera det du får och njuta av dina val.

:*

2009-10-02 @ 09:34:04
URL: http://llllisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0