En bild säger mer än tusen ord!


Sitter hemma och är uttråkad, sova kan jag inte så allt är som vanligt då!
Tänkte att jag skulle visa er några bilder från igår, för en bild säger ju mer är tusen ord, så det blir enklare för mig att förklara vilken kväll det var :)




Söta S ser söt ut som vanligt!


H och E are having a moment ;)


Så börjar det bli dags att röra på sig.


In i dimman ska va!


Smile!


What are we waiting for?!


Strike a pose.


Kramas med födelsedags barnet! Grattis S!!!


F is the real pimp.


M och F, utanför Umppi!!

Här slutade krog kvällen och alla drog sig mot egna äventyr, tur är nog det att även batteriet på kameran tog slut!

Här kan ni även se vilken utomordentligt duktig fotograf jag kan var ibland :)





Idag har man då mått som man förtjänat, vi hyrde film och köpte familjepizza, mysigt värre!


Ikväll var det bakis mys med brudarna, Jag, S, E, J...

Och så Akilles så klart!

Nu är det nog dags att försöka sova, skulle ha massor som behöver göras imorgon!
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Camilla då, jag har tillochmed vaknat före dig;) händer inte allt för ofta!



btw, Härliga bilder;)

2009-10-12 @ 16:59:56
Postat av: Anonym

oj, de va Eini som skrev de där :D

2009-10-12 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0