Hatar sega måndagar!

Okej, det blev verkligen ingenting gjort idag!
Kollade klockan sista gången vid 5.40 och dröjde ännu ett tag efter det att somna.
Idag vaknade jag sjukt sent (14.25) och sitter fortfarade kvar i sängen!
Jag hatar att vakna så sent, hela dagen blir förstörd och det känns som att det inte är någon ide att ta sig upp.
Nu skulle jag behöva gå och ta en dusch och äta lite, men jag känner mig alldeles för seeeg!

Min facebook fungerar fortfarande inte, skitt less på det!!!!
Jaja, men när det inte funkar så har det ju blivit en hel del uppdaterande på bloggen iaf, och det är vell bra antar jag!

Ska försöka ta mig upp härifrån nu, skulle kanske sitta fint med en liten promenad så jag får fyllt på med syre i hjärnan!
Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0