I just don't have time for the nervous breakdown that i deserve!

Sitter hos S och ska snart börja sova, jobbat idag och jobbar även imån, känns som att det börjar rulla på nu. Äntligen!!

Gick förbi hos Pappa idag efter jobbet, vi blev ensamma ett tag och jag berättade lite grann om min funderingar och planer för honom. Att jag aldrig lär mig!! Självklart blev det "bråk", han kan inte förstå sig på att jag inte  vet vad jag vill med mitt liv.
Han tycker att det är självklart att jag ska stanna här och jobba och tjäna pengar så att jag sen kan åka på semester en gång per år. Det finns som inga andra alternativ för honom.
Själv håller han ju på att jobba ihjäl sig med sina 1000 olika jobb, el ja, känns som att det e så många iaf.
Men då har han ju heller inte behövt tänka på jobb när han var i min  ålder, då har han fått resa runt hela världen och det har ju i stort sett vart hans jobb då, så han kan inte förstå hur det är att sitta här i den här byhålan som 22 åring utan pengar!
Visst pengar är viktigt, och jag lovar att jag skulle bli en perfekt hemmafru till någon miljonär, men att slita ihjäl mig för nästan inga pengar alls i en stad där jag aldrig riktigt kännt mig hemma känns inte som ett alternativ i längden.
Jag vet bara inte riktigt hur jag ska få honom att förstå det, och ni ska veta att jag verkligen vill få honom att förstå!
Jag vill få folk att förstå att jag inte hör hemma här, att jag inte känner mig som mig själv här, men vem är det då jag är??

http://moniqas.files.wordpress.com/2007/03/cat_lion1.jpg

Nej, nu får jag lägga ner för ikväll, måste börja sova, påsarna hänger under ögonen efter allt för lite sömn!

Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0