Ni män med vita rockar, kom och hämta hem mig!!!

Ligger i sängen hos mamsen, skulle inte hit ikväll, men sen kände jag mig sjuk och då vill man ju alltid hem till mamma. Så svineflu har nog kommit till mig nu då, fryser, svettas, har ont, är öm och så kliar det. Jobbig kombination det här.

Pratat med ett par ar mina kära gummor i andra änden av vårt avlånga land idag.
Saknar som bara den!!!!

Självklart blev det en hel del prat om det som vi kallar för liv, som tyvärr är rätt så patetiskt för tillfället men ändå, och vad fan man ska ta och göra med det?!
Samma känslor som jag haft ett tag nu snurrar kvar i skallen, vill inte stanna här, men vad ska jag göra då???
Spain låter lockande som fan, men kanske bara för att man ser det som ett tryggt alternativ, för på riktigt, skulle jag verkligen orka bygga upp ett liv just nu en gång till?
Helt nya människor, nya platser, nytt språk kanske, nya vanor och allt, allt helt nytt.
Skulle jag orka med det just nu?

Jag tror inte det, men vad ska jag gör då, jag orkar ju inte med det här heller!
Linda in mig i en vit tröja, knyt den där bak, häll i mig några piller och släng in mig i ett mjukt rum, det är nog det jag behöver just nu! Psyket nästa tror jag...
Så jag säger bara, Ni män med vita rockar, KOM OCH HÄMTA HEM MIG NU!!

Finns så många människor som jag bara vill krama och pussa på just nu, saknar mina älsklingar så jävla mycket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0