Spårlöst försvunnen!

Jag är spårlöst försvunnen på Facebook!
Jag finns inte, jag är helt utan identitet!

Idag har jag och E snokat runt på f-boken och försökt kolla vart jag har försvunnit, jag är inte längre taggad i några bilder, jag syns som gemensam vän men utan namn eller bild, mina album har inga namn eller skapare, jag är försvunnen helt enkelt!
Försökte fixa en ny fejja idag, det gick bra först, men sen gick det inte att logga in på den heller!

Jag vet inte riktigt, men jag tror det är någon som försöker få mig att sluta existera, ett halvår sen var jag förvunnen ur CSN registret, sen var jag inte skriven i sverige, och nu försvinner jag på facebook.
Det är något skumt med det här, så undra inte om jag snart försvinner på riktigt!

Sitter här hos S med E och gör ingenting!
Fcik gjort det jag skulle idag iaf, och bra gick det!
Hoppas på lite jobb snart då :)

Nä va fan, jag ska jag vara försvunnet ett tag till, sen promenix med akilles innan S kommer hem!

Heippa hej!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmm.. lät ju jävulskt sjukt det här Camilla. Kan det ha någonting att göra med att systemet inte alls är så uppdaterat och smart som vi tror? Att det helt enkelt inte alls hänger med i din tid utomlands? Jag menar, du bytte medborgarskap? La till? Eller hur det nu har fungerat? Någonting sådant låter ju nästan som det enda svaret. Men sen om det SKA ha någonting med det att göra... vad man tycker om det, det är ju en helt annan femma. För så här knäppt ska det ju inte behöva bli.

Och så svar på din kommentar: Ja jag tycker verkligen att det är värt att läsa denna bok (eller åtminstone börja läsa, för så långt som jag har kommit så är det väldigt intressant). Boken är så pass ärlig och många känner nog igen sig. Bra bok :)

2009-10-09 @ 08:13:03
URL: http://llllisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0