The day after tomorrow is the third day of the rest of my life...

Okej, nu har jag bestämt mig... På måndag börjar mitt nya liv!!!
Jag har över helgen på mig att fundera ut vad det ska innehålla och hur jag ska fixa det, men nu får det ta mig fan vara nog, orkar inte sitta och tycka synd om mig själv för att jag är så patetisk!
Nä, nu är det slut med sånt.
Project geting a life, startar på måndag!!!

Idag har det ändå varit en hyfsad dag, vaknade 10, kring 1 kom S från jobbet och jag lyckades dra mig iväg till duschen, sen gick vi runt på stan i några timmar, hem, laga mat och mysa framför idol, S går och sover, och jag går och tar en rök med gumsan och några andra, sen har jag suttit här nu, framför dator i hur många timmar det nu blir, borde börja sova snart tror jag.

I mån är det ju Halloween då, och glorian åker av och djävulshornen åker på.
Vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska göra det jag inte vet vad är med men något ska jag göra och kul ska jag ha!




Nu sova så jag orkar göra det där som jag inte vet vad det är i morgon.
S vaknar ju för fan snart upp till jobbet ju.

Buenas Noche!

Just ja, min favorit skåning fyller år idag, Grattis T!!
Hade mer än gärna vart där och firat dig idag, men hoppas du får en super dag även om jag inte är där och förgyller den ;D

Kommentarer
Postat av: Jennie.T

Haha, jaha så du ska bli en riktig jävul ;P

Jag har inga planer för idag. Har aldrig klätt ut mig elr liknande så kanske man borde testa (?) ;D

2009-10-31 @ 11:34:57
URL: http://jennie-lenita.blogspot.com
Postat av: Theres

vad söt du e! Jag tänkte jag hänger på på ditt projekt-arbete på måndag, blir bra de :)



kram från din favorit-skåning!!!

2009-11-01 @ 09:37:45
Postat av: Lolita

Får hoppas du har 2 favorit skåningar =)

2009-11-10 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0