Vintern är här!!!

Vintern är här på riktigt  nu känns det som, eller ser det ut som, snön som har kommit under morgonen är fortfarande kvar på marken, även om det är ganska slaskigt så är det vitt iaf!
Kallt är det också!
And I'm not a big fan of winter!

Hoppas det är lite bättre väder imån så att jag får gjort det jag måste iaf, dragit ut på det flera dagar nu och det är inge bra.
Den här dagen ar sett ut som dom flesta andra den sista tiden, och det betyder då att jag inte har gjort nånting alls, börjar bli riktigt trött på det.
Vill verkligen ha ett jobb nu, behöver verkligen ett jobb nu,jag orkar inte bara vara längre.
Måste säga att jag förstår om folk blir deprimerade av att vara arbetslösa, och blir man deprimerad av det så blir det ju bara ännu svårare och jobbigare att hitta ett jobb, och så blir man bara ännu mer deprimerad, en ond cirkel helt enkelt.
Snäll låt mig slippa den cirkeln!!!!

Känner mig väldigt sugen på att nappa på erbjudandet om grattis biljetter till spanien som jag fick igår, saknar verkligen tillbaka till Spain, men sen igen så känns det som att jag inte kan åka ännu, hoppas erbjudandet finns kvar om några månader!!






Saknar verkligen den staden, och människorna som finns där!

Jag  vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, ska försöka sova på ett tag, vill vakna i god tid imån och känns som att jag faktiskt är lite trött nu.
Har haft jätte svårt att somna igen ett bra tag, och jag vill verkligen somna tidigare och komma upp tidigare, men det känns bara så onödigt när man ändå inte har något att göra sen.
Så då blir det att man sitter uppe halva nätterna och sover hela dagarna istället.

Nä, om man skulle ta och förvandla S vardagsrum till mitt sovrum igen och drömma sig bort till dom underbara bilderna här ovanför.

God natt alla sötisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0