I'm not good or real... I'm evil, and imaginary.

Uttråkad, Trött, Less, Seg, Små Sjuk, Godis sugen, Röksugen, Rastlös, Törstig, Gråtfärdig, Pank!!!!


Sitter här vid datan igen, som jag har gjort större delen av min tid numera!
Det finns ingenting att göra, och jag hatar att bo här i Marielund.... Visst det är inte sååå långt att gå, men jag tänker inte börja gå fram och tillbaka flera gånger per dag när det e så jävla kallt som det är!
För det börjar verkligen vara kallt nu..fy fan för svenskt väder!!!!

JAG ÄR GRAVID MED EN TOALETTSTOL!!!!!!!

"They do not love that do not show their love. The course of true love never did run smooth. Love is a familiar. Love is a devil. There is no evil angel but Love.

What to do, what to do???
You need to decide whether you want to be a wannabe or the one wannabes want to be!!

Ja är verkligen sååå jävla uttråkad och trött...men sova, nu..nej tack!!

Var är min habibi??
Inte hört av han på jääääätte länge, typ en vecka sen vi prata på MSN sist.
What happend?
Ojojoj vad jag saknar!!!


Att stenar kan vara vackra! och rogivande!

Pratar men västerås gumman i telefon, ojojoj vad jag saknar henne!!!

Nä, nu får jag ta och konsentrera mig på samtalet, avreagera mig lite!

Adios!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0