Nytt år=nya möjligheter...?

Nytt år= Nya möjligheter... Det är vell så man brukar säga...

Jag suger verkligen på nyårslöften, jag håller dom aldrig, och just därför är mitt nyårslöfte till mig själv att inte ha några nyårslöften. Jag ska göra vad jag känner för, när jag känner för det, skit samma om det inte är så nyttigt eller så bra för mig, men jag ska ta vara på alla möjligheter till att göra vad jag vill, att lära mig något av eller bara för att...

Det känns som att jag kommer få ut något av det här året, som att det faktiskt är litegrann som en nystart för mig, ett nytt kapitel som börjar, där jag själv fyller dom tomma bladen. En ny start då jag kommer skita fulständigt i ditt och alla andras, endast koncentrera mig på me, myself and I...  Jag ska göra mitt liv till mitt eget, och det ska bli exakt så som jag vill ha det. Och jag måste ju säga att som en blixt från klar himmel, har min första möjlighet till förändring redan slagit ner... Så jag säger än en gång Heippa hej till Haparanda, för på måndag åker jag (kanske redan söndag?) :)

År 2010 hade inte kunna börja bättre!!!!
(okejdå, inte överdriva, klart det hade, men det börja jävligt bra iaf)
Så Gott Nytt År på er alla!!
Det pågår endast i 365 dagar, men det påverkar resten av dit liv,så ta vara på det !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0